środa, 22 sierpnia 2012

Cheapter 7 "Diet or socks ? "

- Mam pomysł ! może obejrzymy horror ? Co ty na to ? - powiedział Zayn uśmiechając się łobuzersko
- Hmm... nie wiem - mówiłam nie pewnie
- Wymiękasz ?
- Że ja ? To jakiś żart ! - nie chciałam oglądać horroru ... ale on miał na mnie haczyk . Przecież nie mogłam wypaść na mięczaka - jaki film proponujesz ? - powiedziałam z uśmieszkiem
- A nie będziesz się bała spać po nocach z myślą że potwór się wkradnie do twojego pokoju i cię zje ?
- Hah.. nie ! - taa.. małe kłamstwo - to co oglądamy ?
- Paranomal Activity
- Okej , ciekawe kto wymięknie - bałam się że to będę ja , przeżyję ... - to ja idę po popcorn , poczekaj
* W tym samym czasie*
W apartamencie chłopców ;
- Liam ? - spytał się Harry
- Tak ?
- Nie będziesz płakał na filmie ?
- Niee ... No coś ty ! - mówił żartobliwie Liam
- Ale to Toy Story3 !
- To nie obiecuję ...
- Dasz radę ! Wierzę w ciebie - mówił poważnym głosem loczek - Niall ! - krzyknął - przygotuj popcorn , Toy Story oglądamy !
- Już się robi ! - krzyknął Niall z kuchni
W kuchni ;
-  Gotta be Eve ... - podśpiewywał sobie Louis myjąc marchewki
- Co to za Eve ? - spytał się Niall wsypując popcorn do miski
- Piękna , sympatyczna , blondynka , niezwykła , zabawna ... - tych cech było dużo - dziewczyna
- Mrs. Marchewka ? - powiedział śmiejąc się Niall
- Wolałbym Tomlinson
- Ooo ... to już jesteście parą ?
- Nie ... przyjaciółmi
- Jesteś w niej zakochany ?
- I to jak bardzo ... - westchnął Louis biorąc kęs marchewki
- No to BooBear do dzieła - poklepał go po ramieniu
- A po co ci popcorn ?
- Oglądamy Toy Story
- O Liam będzie płakał ...
- Nie sądzę  .. Tyle razy obejrzał ten film , myślę że się nie wzruszy
- Zakład ?
- Ok . To o co się zakładamy ?
- Jeżeli przegram będę przez dzień chodził w skarpetkach
- Tydzień !
- Ok . A jak ty przegrasz to ... Ograniczysz się z jedzeniem
- Dieta Nialla ? To nie realne - powiedział zasmucony blondyn
- Dasz radę , jeżeli ja dam to i ty też .
Oczami Jess ;
Przygotowałam popcorn i poszłam do pokoju . W pokoju było ciemno i tylko świecił ekran tv . Usiadłam koło niego . Paranomal Activity wzywa !  . Co prawda tak jak przeczuwałam miałam dreszcze i przy krwawych scenach zakrywałam oczy . Zayn jedną ręką mnie objął i przybliżył się bardziej . Położyłam głowę na jego ramieniu . Czułam się bezpieczna i nie bałam się tak mocno jak wcześniej . Wtuliłam się w jego bejsbolówkę , była nasiąknięta pięknymi męskimi perfumami . Następna krwawa scena . Zacisnęłam mocno oczy i bardziej przytuliłam Zayna .
- Boisz się ? - szepnął troskliwie Zayn
- Nie - skłamałam
- Mogę wyłączyć film jak chcesz
- Nie musisz ... Przetrwam
- Nie musisz kłamać . Wiem że się boisz
- Nie boję się
- Uparta jesteś !
- Wiem - starałam się nie skupiać na filmie i błądziłam w myślach ... Zayn jest piosekarzem ... Jak jemu udaje się w tajemnicy przed światem przychodzić do mnie bez żadnych reporterów itp. ? Jak on sobie radzi z życiem ? Przecież nie ma prywatności ... Cały czas nowe fakty , plotki na fun page'ch , w telewizji i w radiu . Jeszcze koncerty , wywiady, przesłuchania  ... muszą być męczące . Kurczę współczuję Zaynowi . Życie gwiazdy jest trudne ... A on sobie z tym radzi . Jesteśmy przyjaciółmi i się bardzo z tego cieszę . Nie wiem czy chciałabym być kimś więcej dla niego . Show biznes ? Nie dla mnie . A tak na prawdę czuję więcej do Zayna , ale boję się że jak jemu to powiem to zniszczy naszą przyjaźń . A tego nie chcę . Więc niech pozostanie tak jak jest . Jeszcze jedno mnie dręczy ... Dlaczego jak przytulam się z Zaynem czuję ciepło a z Willem nie ? Dziwne ...
Nawet nie wiem kiedy film się skończył . Zobaczyłam jak Zayn zasnął na moim ramieniu . Wyglądał tak słodko że nie chciało mi się go budzić . Zostałam w tej samej pozycji i nadal rozmyślałam . Było bardzo wygodnie . Nagle zadzwonił dzwonek dochodzący od Zayna komórki . Obudził się .
* Rozmowa *
Oczami Zayna ;
- Hej Zayn , tu Rosie
- Cześć
- Wyjeżdżam na kilka dni do Irlandii na wymianę studencką . I chciałabym od ciebie pożyczyć walizkę
- Jasne , nie ma sprawy
- Oh dzięki . Wielki jesteś
- Spoko . To powiedz Harremu że jest w schowku pod schodami . To ci ją wyciągnie
- Ok , jeszcze raz wielkie dzięki . Pa
- Pa - wstałem , bo byłem przytulony do Jess . Co jak co ale wygodna jest . Poprawiłem fryzurę .
- chcesz coś jeść ? - mówiła ciepłym , zatroskanym głosem Jess
- Jasne - poszła do kuchni i po kilku minutach wróciła z tacą dziwnej przekąski - co to jest ?
- Pierogi - uśmiechnęła się
- Nigdy ich nie jadłem
- Bo to Polskie danie . Moja mama była polką ... Spróbuj , pyszne ! - wziąłem kęs ... były takie dobre że po kilku sekundach taca była pusta . Jeszcze chwilę pogadaliśmy i poszedłem do domu . Było ciemno i drogi rozświetlały latarnie . Londyn nie świecił pustkami , wręcz przeciwnie ! Zatłoczony - to jeden z określeń Londynu . Założyłem kaptur i spuściłem głowę , patrząc na chodnik tak aby nikt mnie nie rozpoznał . Szedłem nucąc w myślach "Stole in my heart " i przypominałem sobie czasy z Perrie ... Byliśmy w sobie tak zakochani ... Znaczy ja , nie widziałem świata po za nią . Ale czułem wtedy do niej to co teraz czuję do Jess . Co ja gadam ? Kocham kurczaki , ale nie wiem czy przegryzę takiego jak Jess . Jest uparta czasem lubię to ale czasem nie znoszę . Lubię spędzać z nią czas i jesteśmy świetnymi przyjaciółmi . tyle mi wystarczy .
Szedłem kiedy coś wielkiego spadło na mnie . Byłem na ziemi , w kałuży . Przygniótł mnie karton , ale na nim była jakaś dziewczyna .
- Oj przepraszam - powiedziała zakłopotana - właśnie się wprowadzam do tego hotelu - wskazała mi na szary budynek , który wyglądał jakby zaraz miałby się zawalić - i teraz noszę w kartonach ciuchy , meble itp. - tłumaczyła się wysoka brunetka - i potknęłam się i spadłam na ciebie , przepraszam mocno jeszcze raz . Nic cie się nie stało ?
- Nieee - wstałem i byłem cały w błocie - może już pójdę
- Zaraz ty jesteś Zayn Malik ? - powiedziała a raczej krzyknęła
- Cii  nie mów tak głośno - zaczął się schodzić tłum fanek - a teraz ratuj mnie - wzięła mnie za rękę
- Josh ! - krzyknęła - ile razy mam ci powtarzać że różowy a nie żółty - mówiła bardzo głośno i wyraźnie wyciągając żółty wazon z pudła . A fani zaczęli się rozchodzić ... uśmiechnąłem się do niej
- Dziękuję , jak masz na imię ?
- Hannah . Podpiszesz mi się na ręce ?
- Tak jasne - wziąłem od niej długopis i zrobiłem tak jak mnie prosiła .
Wróciłem do apartamentu . Jak zwykle dziwna sytuacja . Chłopaki wlepiali swoje ślepia raz na ekran , raz na Liama . No tak ... to był Toy Story końcówka . Na liama policzku płynęła łza .
- Jest ! - Zaczął skakać i tańczyć Louis - wygrałem !
- No nie ! - krzyknął Niall - Wszystko jedno ale nie dieta , błagam ! - klęknął przed Louisem i zaczął prosić
- Hahahaaa BooBear wygrał ! Nic z tego Niall ! Przegrałeś zakład
- Jak mogliście się zakładać o to czy się wzruszę na filmie ? Sąd łyżeczkowy was ukaże - powiedział zły Liam
- Zakładaliście się beze mnie ? - mówił wściekły Harry - w sumie ... Niall jaka będzie twoja dieta ?
- Nieee ! Tylko nie to ! - powiedział Niall
- Będę cię pilnował - odpowiedziałem sarkastycznie i poszedłem śmiejąc się do swojego pokoju . Wykapałem się i poszedłem spać . Ten dzień był wyczerpujący ...
*Następnego dnia*
Oczami Jess ;
Nudny dzień . Masakra ... Wlepiałam swoje ślepia w ekran różowego laptopa . Facebook , twiter , youtube ... Usłyszałam słynny śmiech Eve ( jej śmiech jest boski , nagrałam to i jest teraz na moim dzwonku ) , dostałam wiadomość . Hmm... ciekawe od kogo ?
________________________________________________________________
Rozdział dłuższy tak jak obiecałam :) Pisać krótkie czy długie rozdziały ?
Czy Niall stchórzy ? Jess z Zaynem będą tylko przyjaciółmi tak jak Eve i Lou ? Jakiego sms i od kogo go dostanie ? Czytajcie nn :)

13 komentarzy:

  1. Dluuugie rozdzialy, jak najdluzsze. Sms pewnie od Zayna. Niech be a razem ploseeeee.
    Zapraszam do mnie NA 20 rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdziały jak najdłuższe . Niech beda para,bedzie ciekawie . ;)
    Czekam nn .

    OdpowiedzUsuń
  3. długie rozdziały ;)
    a ten wyszedł ci genialnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwwwwww jak słodko. Ja chcę żeby Jess i Zayn byli razem. Plooooooooose.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny! : ) piisz długie!<3 - Ola : *

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie 31, zapraszam ;)
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. http://liamharryniallzaynlouis1d.blogspot.com/
    zapraszam do mnie na bloga! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Długie ^^ Boski rozdział. Czekam na nn<3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny rozdział, uwielbiam Twojego bloga, jeżeli można prosić to chciałabym być informowana o nowych rozdziałach.

    Zapraszam do przeczytania i komentowania mojego nowego bloga:
    http://respect-it-is-all-that-i-am-asking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział! :D No i długggii tak jak lubię ;) Czekam na następny!
    + Zapraszam na 3 rozdział ~ http://magicandblood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ..
    On jest inny od tych wszystkich romansideł ..
    Czekam na następny ^^


    Jeśli masz chwilkę zapraszam do siebie
    http://moje-zycie-jak-z-koszmaru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam dzisiaj wszystkie rozdziały i są naprawdę dobre :)
    Informuj mnie o następnych w zakladce "SPAM" u mnie na blogu :)
    + u mnie nowy :) Zapraszam :)
    u-never-know-when-love-will-get-u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam dzisiaj wszystkie rozdziały i są naprawdę dobre :)
    Informuj mnie o następnych w zakladce "SPAM" u mnie na blogu :)
    + u mnie nowy :) Zapraszam :)
    u-never-know-when-love-will-get-u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Nie obrażaj i nie spamuj
2. Wyraź szczerą opinię
3 . Obserwacja za obserwację , komentarz na komentarz

Każdy zostawiony za sobą ślad sprawia mi radość *.*

Dziękuję ;*